Rizika očkování
Prof. RNDr. Anna Strunecká, DrSc.

Nežádoucí účinky

Podělte se s ostatními se svými zkušenosti s nežádoucími účinky očkování.
Není nutná žádná registrace, u zveřejněného textu bude ukázáno jen jméno, které uvedete! Telefon a mail uveďte v případě Vašeho zájmu, tyto údaje nebudou u příspěvku ukázány.

Vložit příspěvek

Zapni si JavaScript, abys neviděl tyto kontroly. Kolik je tri|krat|sest?

Příspěvky

21.11.2013
Jana K.

Na jaře 2012 dostala dcera Gabriela (nar. 2.12.2010) 1. dávku MMR vakcíny. Byli jsme naší dětskou lékařkou upozorněni, že 6 - 10 den po očkování může mít zvýšenou teplotu jako reakci na vakcinaci. Hned 6. den se zničeno nic malá začala třást, začala být apatická, neodpovídala na podněty z okolí, plakala, byla bez teploty a byla hypotonická. Vzhledem k tomu, že nám tento stav nepřipadal adekvátní k tomu, na co jsme byli upozorňováni pediatričkou, jsme malou vzali na LSPP do nemocnice Na Bulovce. Službu konající lékař nám řekl, že je to pouze silnější reakce na vakcinaci (přestože mu bylo sestrou oznámeno, že malá je "divná" a nereaguje tak, jak by měla), naordinoval nám antipyretika (kdyby náhodou tep lota vyskočila) a diazepam (starší bratr prodělal febrilní křeče) a poslal nás domů. Po návratu domů stouply malé teploty přes 39 stupňů. Horečky přetrvávaly ještě dva dny a následně malá udělala "krok
zpět" ve vývoji - hůř držela rovnováhu, zhoršily se jí vyjadřovací schopnosti a návrat do normálu trval téměř měsíc. Druhou dávku Priorixu jsme jí ani přes nátlak pediatričky dát nenechali a ani to nemáme v úmyslu.

13.11.2013
Burča

Moje dcera přestala po vakcíně Priorix mluvit, komunikovat, pozbyla již nabyté dovednosti a stále vykazuje dost výrazné znaky regresivního autismu. Nyní je jí 3,5 roku a situace se zatím nijak nelepší. Pediatři striktně odmítají jakoukoli souvislost s vakcínou. Dokonce mi jeden z nich okopíroval studii o tom,jak očkování nemá s autizmem nic společného a jak je očkování jen zdraví prospěšné. Před vakcinací jsem měla doma čilé a zvídavé dítě, které se učilo první slova, rozumělo mluvené řeči a mělo velký zájem o své okolí. Ted nerozumí mluvenému slovu, nemluví a je uzavřená ve svém autistickém světě. Nikdo neví, zda se jednou vrátí do toho našeho.

25.10.2013
Hana

Moje dcera reagovala pravidelne na ockovani tresem hlavicky a rucicek. Doktori me rekli, ze jsem hystericka matka, prestoze jiz tenkrat existovala studie, ze deti, ktere takto reagovaly na ockovani, prestaly pozdeji chodit. I moje dcera prestala pozdeji na 4 letech chodit. Dostala genetickou nemoc 2. stupne, kterou (dle informaci lekare z motola) nedostanete v detstvi, pokud si ji necim nevyvolate. Tato nemoc se nyni jmenuje Segawa syndom a je to pribuzne postizeni Parkinsonem. Stejne priznaky....... Do statistiky nezadoucich ucinku po ockovani jsme se nikdy nedostali, prestoze prvni reakce nastaly vzdy hodinu po ockovani a jen po ockovani. Moje zadosti o zarazeni do statistiky byly vzdy odmitnuty.

9.10.2013
Věra

Reakce na očkování proti chřipce: kašel, rýma, ale hlavně zatím již 15. den mám na celém těle velmi svědivou kopřivku. Jsem alergik, ten by prý (dle mínění kožní lékařky) mohl i podlehnout anafylaktickému šoku. Již nikdy si nenechám dát ani očkování proti tetanu, protože i při zranění bych dostala tetanku automaticky. Myslím si tedy, že peníze vynaložené na vakcinace by se měly použít rozuměji a ne ještě poškodit pacienta, jako v mém případě. Doufám, že se kopřivky přece jen zbavím, ale co když ne?.....Navíc mne mast a další lék stála 200,- Kč.

25.7.2013
Marie

Téma očkování a jeho rizik mě velice zajímá. Nimcéně příspěvky typu "..a od toho očkování neklidně spí" apod. pdle mě nejsou důkazem o tom, že takováto změna nastala očkováním: Např. to, že někomu vypadaly vlasy (viz jeden ze zdejších příspěvků) může mít přece mnohé jiné důvody, že? Navíc ten nespočet popisovaných problémů je v mnohých případech prostě něčím, co se děje i zdravým dětem normálně - samozřejmě ne bolesti a podobně závažné věci, nicméně např. neklidné spaní může být reakcí na kde co a nutně to spojovat s očkováním, to mi připadá stejně přehnané, jako očkování vzývat a nekriticky a bezmyšlenkovitě přijímat... Chápu a věřím, že zveřejňování relevantních informací je smysluplné. V současné chvíli mám ale obavu, zda nedochází k protiočkovací mánii a módě...? Mám pocit, že nemám takový přístup k informacím, který by nelobboval za jeden nebo druhý extrém. A proto mám nepříjemný pocit zmatku. No nic, nezbývá, než dál číst a snažit se používat vlastní (!) rozum. Hodně štěstí i Vám!

2.7.2013
Kupíček

Má patnáctitelá dcer dostala bohužel všechny 3 dávky Silgardu proti rakovině čípku. Po třetí dávce měla do 12 hodin vysokou horečku (skoro týden) a od té doby má celodenní bolesti hlavy, břicha, průjmy, únavu, těžko funguje ve škole, to trvá již 20 měsíců. Lékaři jí nic nenašli, samozřejmě - i lékařka co dala 3. dávku, SÚKLu řekla, že nevidí souvislost s očkováním!!! a to jsem jí za 12 hodin po té třetí dávce volala kvůli té horečce. Navíc mi na SÚKLu řekli, že jsem jediná s takovýmito účinky po očkování, tak z toho nemohou nic dělat. Já vím o více případech s takovýmito účinky a jeden 100% je hlášen na SÚKLu taky, tak proč lžou? Dcera prolezla pár nemocnic, vyndání mandlí zbytečně, kolonoskopii, gastroskopii, chtěli do ní cpát kortikoidy, které jí ale nedělaly vůbec dobře. Lékaři, dá se řici, dali od ní ruce pryč. Těžko, těžko zvládá školu, pravděpodobně Chronický únavový syndrom. Neustále vaříme nějakou dietu, zda by to dceři nepomohlo. Je to opravdu zoufalá situace, nejlepší roky života tráví s bolestí, nemocí, únavou, nikdo neví, co jí je.
Prosím Vás, nikdo neočkujte na rakovinu, ve světě je spousta případů, ale u nás se o tom skoro nesmí mluvit. Lékaři jsou zabednění a nové poznatky mnoho lékařů moc nezajímají.

2.7.2013
ivo

První dcera po očkování slitá po celém těle exemem a následně astma, druhá dcera neustálý večer až tříhodinový pláč ,nemohla usnout dodnes stále pláče už od rána, bude mít 4 roky ,-(( je mi líto ,že jsme to nevěděli dříve a nechali jsme ty svinstva do nich napíchat ,hodně zdaru v boji proti nenasytné bezohledné farmacii a korupci přeje Ivo s rodinou.

25.6.2013
Leuša

Náš dvouletý syn měl po vakcině Priorix cca od 8.dne po naočkovaní výraznou reakci. Byl celkově zcela mimo sebe a nebyl vůbec schopen normálně fungovat. Měl horkost (hořel mu cely obličej ale i cele telicko), teplotu jsme sice nemerili, ale není o ni pochyb. Bylo mu evidentne celkove zle a neuměl si s tím poradit a tak zacal být dokonce agresivní (ac byl do tě doby vždy jak 'beranek' a navíc velmi hodny a mily). trvalo to zhruba 5-7 dni, než příznaky ustoupily, jen ta agresivita mu bohužel zůstala, takže nás často napadne a klidne kousne, či chce do někoho kopnout apod. :-(((
Další dávky mu jiz nechci dat a nikomu bych tuto vakcínu s čistým svědomím nedoporucila.

28.4.2013
Aira

již delší dobu přemýšlím o negativním dopadu očkování, manžel byl v rámci své práce několikrát očkován proti vzteklině, v každým případě mu to snížilo imunitu a před několika lety mu vypadaly všechny vlasy, řasy, ochlupení-alopécia. Dávám to do souvislosti s očkováním, bohužel lékaři nechtějí o tom ani slyšet.

Copyright Miloš Palatka – ALMI